משלוח עד הדלת חינם מעל ₪300
ההזמנה אצלך 2-5 ימי עסקים

הדרך להכניס את העולם שבחוץ אל המשרד שלכם!

טפטים תלת מימד

חושבים כיצד תוכלו להפוך את המשרד שלכם למקום שאנשים נכנסים אליו ונפעמים מהעיצוב שלו? או שאולי דרוש לכם שינוי בסלון וקצת אלמנטים צבעוניים לשיפור האווירה בו? אם כך, אין ספק שהאפשרות הכי טובה שיש היא לרכוש טפטים תלת מימד, אז למה אתם מחכים? טפטים כאלה יכולות להיות לא רק יפים ומעוצבים אלא גם להוסיף עניין ולגרום למי שמתבונן בהם לעצור, לראות את העומק ואף לתת תחושה של חלל גדול יותר. לכן ברור מדוע בשנים האחרונות אנחנו רואים עוד ועוד אנשים שבוחרים לשלב טפטים כאלה בחללים שונים וגם לכם כדאי לבדוק זאת.

איך לבחור את הסגנון המתאים לכם?

חשבתם לרגע שכאשר מדברים על שילוב של טפטים תלת מימד במשרד מדברים על שתיים או שלוש אפשרויות שעומדות בפניכם? אם כך, דעו שאתם טועים. ראשית, אצלנו באתר אתם יכולים לבחור בין מדבקות קיר ובין טפטים ושנית, אתם גם יכולים לעבור על הקטגוריות השונות ולראות את המגוון הרחב של האפשרויות. יש אצלנו לא פחות מ10,000 אפשרויות של טפטים ומדבקות קיר כך שאין ספק שאם תעברו על קטלוג האפשרויות תמצאו לא מעט אופציות שמוצאות חן בעיניכם. זה נכון, אגב, בין אם אתם מחפשים טפטים תלת מימד למשרד ובין אם אתם מעדיפים טפטים מסגנון פשוט יותר.

 

טפטים לעסקים

טפטים לעסקים

האם טפטים כאלה יכולים להחזיק מעמד לזמן רב?

אין אדם שלא היה רוצה לשלב טפטים תלת מימד במשרד ולא לדעת שהם יחזיקו מעמד לשנים. לכן ברור מדוע גם אתם מוטרדים מהעניין הזה, כי אם אתם כבר עושים את ההשקעה, טבעי שתרצו ליהנות מתוצאה סופית שמחזיקה מעמד לזמן רב. זו עוד סיבה טובה שבגללה, כאשר אתם מחפשים טפטים, כדאי לכם לפנות דווקא אלינו. ראשית, כל הטפטים שלנו מוכנים מחומר שנקרא ויניל, הוא מתוצרת גרמניה והוא מאוד איכותי. בנוסף לכך, תוכלו גם להזמין באתר שלכם תוספת לטפט שלכם: שכבת למינציה. מדובר על שכבה שהתפקיד שלה הוא להגן על הטפט וגם מאוד פשוט וקל לנקות אותה, אז למה לא? השכבה הזאת יכולה להגן על כל סוגי הטפטים לאורך שנים גם מפני שריטות וגם מפני לחות כך שלא מומלץ לוותר על התוספת החשובה הזאת.

שימו לב לשילובי הצבעים
עוד טיפ קטן שנשמח לתת לכם בנושא של רכישת טפטים תלת מימד זה לבדוק באיזה צבעים אתם בוחרים. כלומר, זה נכון כמובן שהדוגמא עצמה חשובה והיא צריכה להתאים כמה שיותר למשרד שלכם, אך יחד עם זאת, גם הצבע חשוב. לכן, אם אתם יכולים לבחור צבע של טפט שישתלב נהדר עם שאר הריהוט שלכם במשרד, מדוע שלא תעשו זאת? אתם תראו שכך ההרמוניה תורגש בכל פינה ואין ספק שכאשר נעים לכם במשרד, העסק משגשג ופורח בקלות רבה יותר.

טפטים עד פתח המשרד

חשבתם שאתם צריכים לצאת בעצמכם מהמשרד כדי לרכוש טפטים תלת מימד? אם כך, כדאי שתדעו שזה לא מדויק. אצלנו באתר תוכלו ליהנות לא רק מרכישה וירטואלית נוחה, אלא גם מהעובדה ששליח מטעמנו יביא את הכול ישירות אל פתח המשרד שלכם. לכן בהחלט ניתן לומר שנגרמו התירוצים: אם אתם רוצים משרד מעוצב ואם אתם רוצים לקבל מכולם מחמאות על ההשקעה שלכם בכל פרט, כדאי שתבחרו טפט או שניים עוד היום. השירות שלנו מהיר ויעיל כך שאין ספק שגם אתם, כמו כל מי שכבר רכש אצלנו טפטים מסוגים שונים, תצאו מרוצים ביותר.