משלוח עד הדלת חינם מעל ₪300
ההזמנה אצלך 2-5 ימי עסקים

טפט תלת מימד – עיצוב שמוציא מהשגרה

אנחנו בעידן מתחדש שבו הכל דינמי ובכל יום יש עיצובים חדשניים ואיכותיים מחומרי גלם טובים. עיצובים אלו מתאימים לעיצוב כל חדרי הבית החל מהסלון, המטבח, משרד, או אפילו חדרי השינה. 

העיצוב האיכותי מושך אלינו את האנשים בעלי אותן האנרגיות שלנו. טפטים תלת מימד מעניינים, טפטים פסטורליים ואיכותיים, או אפילו צבעים מיוחדים בעיצוב הבית. 

היתרון בעיצוב באמצעות טפטים הוא שתמיד אפשר לשנות ולהחליף ללא שום בעיה. ההתקנה לא מחייבת אנשי מקצוע, ואפשר ליהנות מהחלפת העיצוב בקלות.

כאן מעצבים בכיף

נוכחנו לדעת לאור התקופה האחרונה שלעיתים אנחנו נמצאים בבית יותר ממה שתכננו. ואלו בדיוק התקופות שאנחנו יכולים להרגע, ולהתחיל לעצב את הבית בנחת ובקלות. הסלון, חדר השינה, חדריה ילדים, המטבח ואפילו האמבטיה והשירותים. 

טפט תלת מימד מעצב כל חדר בבית בעיצוב חדשני ומודרני המוסיף אלמנטים ייחודים בעלי אשליה ריאליסטית לכל חדר וחלל בבית. 

טפט תלת מימד הוא גם בעל יתרונות לימודיים. הוא בנוי מצורות גיאומטריות של מרובעים ומשולשים וזוהי דרך נפלאה לגרום לילדים להתפתח וללמוד צורות. אפשר להיעזר בו גם להסברים מתמטיים וזוהי דרך קלה ויעילה לפתח את הדמיון. תוך כדי משחק, לימודים, או אפילו זמן איכות שיש לכם ביחד ללא שום לחץ.

בית מעוצב, מקום בטוח עם טעם של עד

לאיכות יש משמעות רבה מאד בכל הקשור לעיצוב. בין אם אנחנו מדברים על ריהוט, ובין אם אנחנו מדברים על טפט תלת מימד כי כך או כך, העיצוב משלים אחד את השני.

משמע, אם אתם מתקינים טפטים תלת מימדיים בבית, עשו זאת עם עיצוב שיתאים לסגנון הבית. ולא עם עיצוב שיש עמו התנגשות או ניגודיות משמעותית. 

אם אתם פחות בענייני עיצוב פנים, תמיד תוכלו לשכור מעצב פנים או לפחות להתייעץ עם אנשי המקצוע בתחום. מוצרים המיוצרים הויניל, שהוא בצעם פלסטיק איכותי ומאד מבוקש, הם מוצרים שיכולים להתאים לכם. 

חשוב לבחור את חומרי הגלם האיכותיים ביותר על מנת שלא לסכן את בריאותם של בני הבית. לבחור את העיצוב שהכי מתאים, על מנת להפוך את הבית, את המקום הבטוח שלכם, לנעים ונוח לשהות בו. 

והכי חשוב, לשמור על בטיחות בני הבית. אם אתם בוחרים טפטים לרצפת האמבטיה, בחרו בטפטים שמונעים החלקה. אם אתם בוחרים טפטים לחדרי הילדים, בחרו טפטים המאפשרים התפתחות ועניין. לכל טפט המטרה שלו, מעבר לעיצוב.