משלוח עד הדלת חינם מעל ₪300
ההזמנה אצלך 2-5 ימי עסקים

מדבקות לדלתות, טפטים לדלתות

הדלת ישנה או שאתם מעוניינים להעניק לה מראה ייחודי? לפעמים אינכם צריכים לקנות דלת חדשה. טרנד שכבש את עולם העיצוב בסערה הוא שימוש בטקסטורות מיוחדות או בתמונות מרהיבות על גבי דלתות הבית באמצעות מדבקות ייחודיות. המדבקות יכולות לשוות לדלת מראה יוקרתי באמצעות עיצובים קלאסיים או ציפוי זהב מרהיב, ואפילו טפטים בסגנון יווני עתיק המשדרגת את הדלת פלאים. הכירו את השיק החדש של עולם העיצוב – מדבקות לדלתות.

הדלת כיצירת אמנות

הדלת שלכם יכולה להיות יצירת אמנות בפני עצמה. באמצעות טפטים לדלתות אתם יכולים לבחור כל אמירה אמנותית שתרצו, ולהפוך את החדר הסולידי ביותר למעוצב בצורה חדשנית ונועזת באמצעות שימוש בטפט או במדבקה לדלת. רוצים לשמור את הברכה בבית? תוכלו לשלב טפטים הכוללים את ברכת הבית בגוונים שונים כמו תכלת, כחול או חרדל. רוצים ליצור אשליה אופטית? נסו את הטפטים לדלת המעניקים אשליה של עיצוב מנהרה מסקרנת וארוכה.

מסביב לעולם באמצעות מדבקות

טפטים לדלתות יכולים להוסיף גם ניחוח של חו"ל לחדר. באמצעות עיצוב של תא טלפון אנגלי אדום וקלאסי, יציאה לכביש מהיר בנברסקה או אפילו גשר בסן פרנסיסקו, תוכלו לשהות בחדר ולחוש כאילו אתם נמצאים הרחק מכאן, מעבר לים. גם מגדל אייפל הגונדולות בוונציה מחכות לכם בעיצובים ייחודיים, ואפילו גשר תלוי ומאתגר. רוצים להגיע רחוק יותר? נסו את הטפט הפותח בפניכם צוהר לחלל החיצון.

טפט לדלת

 

טקסטורות לדלת באמצעות טפט

מדבקות לדלתות מאפשרות לכם לשנות את הטקסטורה של הדלת בדקה. תוכלו ליצור מראה של עץ משופשף, או לחלופין לעטר את הדלת בחלונות מעוצבים היוצרים אשליה כאילו משולב בדלת צוהר זכוכית. מדבקות אחרות מציעות מראה של עץ טבעי, ואפילו שלל בעלי חיים: ג'ירפה שמציצה מבעד לדלת או זברה שזה עתה עזבה את החדר ומכשכשת בזנבה.

לסיכום, טפטים ומדבקות לדלתות יכולים להוסיף נגיעה אומנותית או אפילו להעלות חיוך על השפתיים. באמצעות בחירה בעיצובים שונים תוכלו להפוך גם חלל קטן לחלל ענק באמצעות אשליה אופטית. טפטים אלה מאפשרים לגוון את עיצוב החדר כולו ולשנות אותו, ואפילו להוסיף את ברכת הבית במראה קלאסי ומעוצב ליצירת חלל חמים, מזמין ומבורך.