משלוח עד הדלת חינם מעל ₪300
ההזמנה אצלך 2-5 ימי עסקים

באילו צבעים של טפטים ומדבקות פנים כדאי להשתמש?

עיצוב הפנים יקבע במידה רבה את האווירה שהבית ישרה כאשר ניכנס אליו, כאשר אנו יכולים לשלוט על אווירה זו באמצעות משחק נכון של אור וצל, בעזרת שימוש ברהיטים בסגנון מסוים ובאמצעות קביעת מערכת צבעים היוצרת אווירה ייחודית. היכרות עם המשמעות של כל צבע ועם המסר התת מודע שהוא מעביר תאפשר לנו ליצור את התחושה המדויקת ששאפנו להשיג באמצעות תכנון הבית. אז מה משמעותם של הצבעים השונים, וכיצד נוכל להיעזר גם בדקורציות באמצעות טפטים ומדבקות קיר על מנת ליצור את האווירה המתאימה מבלי לצבועע מחדש את הבית?

לבן – תחושה של טוהר וניקיון

הצבע הלבן מתקשר לטוהר ולניקיון: כנפיו של הברבור, שמלתה של הכלה וורדים לבנים יוצרים תחושה זו, ונוכל להעתיקה גם לעיצוב הבית. ליצירת מראה נקי ובתולי לבית, נוכל לשלב ספות לבנות עם ריהוט לבן ברחבי הבית, וכמובן – להדגיש את הצבע הלבן גם בריהוט חדר השינה ובמצעים. טפטים לבנים המשלבים דקורציות עדינות יוכלו ליצור מראה מושלם. אם נרצה להעז מעט יותר, נוכל לשלב מרקמים שונים וליצור מראה אקלקטי מיוחד על טהרת הצבע הלבן. הלבן משמש גם בעיצוב הכפרי עם אחיו – צבע השמנת.

צבע שמנת – ליצירת מראה הבית הקלאסי בעיצוב כפרי

טקסטורות שונות בצבעי שמנת יכולות להפוך טפטים מסוגננים בעיצובים קלאסיים, בניחוח רטרו, לאלמנט עיצובי על קירות מסוימים בבית. השילוב בין צביעה סולידית למראה הייחודי של טפט בצבע שמנת יוסיפו לקיר תחכום, ועם זאת גם תחושה ביתית וניחוחה. השמנת משתלבת עם כל צבע כמעט, ובמיוחד עם צבעי האדמה – האדומים, הצהובים וגם גוונים שונים של חום.

כחול הים ותכול השמיים

השימוש בגוונים של צבע כחול ותכול מעניקים לבית את המראה הרענן של שמיים תכולים וים. הצבע הכחול מתקשר עם חיוניות ועם מים, כמו גם עם זרימה בלתי פוסקת ועם התפתחות. טפטים ומדבקות פנים בצבע כחול המשלבים טקסטורות חיוניות של ים, בריכה או שמיים יצרו מראה מיוחד של חלל פתוח ומאוורר בבית, ויהפכו גם חללים קטנים מאד למרווחים, באמצעות אשליה של קיר שקוף הנפתח כלפי חוץ להצצה בשמים הפרושים מעלינו.

ירוק עד – להכניס את הטבע הביתה

הצבע הירוק ממשיך את התחושה המיוחדת שיוצר הכחול, ברעננות חיונית של צמחיה ירוקה. קירות המשלבים את הצבע הירוק מעניקים תחושה של צמיחה והתפתחות, כמו גם חיבור אמיתי לשורשים של אמא טבע. האנרגיה המיוחדת יכולה להתעצם אם נוסיף טקסטורות מיוחדות ההופכות את הקיר הפנימי למעין מתחם חוץ, שנראה כאילו פנה לגינה. מומלץ לשלב גם טפטים הכוללים הדפסי עצים או צמחיה ליצירת מראה טבעי מושלם.

הדרמטיות של הצבע השחור

עיצוביים דרמטיים ויוקרתיים עושים שימוש בצבע השחור, המעניק תחושה יוקרתית לכל חלל. שילוב של ריהוט מתאים עם טפטים בגווני שחור או אפור כהה יהפכו את חדר השינה או את הסלון הביתי למתחם עצמתי ויהפכו כל חדר אירוח למתחם איכותי ואקסקלוסיבי. שילוב טפטים שחורים על מספר קירות, עם קיר אחד הכולל טקסטורה נפרדת, יעניק מראה מודרני לבית.

אדום נועז – צבע של אהבה

הצבע האדום מתקשר עם רגשות עוצמתיים, רגש של אהבה מתפרצת . טפטים אדומים נועזים יצרו תחושה מיוחדת בחלל, ומתאימים במיוחד לבעלי אופי חזק, המעוניינים לבטא את עצמם באמירה אמנותית חזקה על גבי הקירות.

טפטים בצבע חום כהה

הצבע החום מתקשר אף הוא לטבע בצורתו הגולמית. צבעי האדמה והעץ הבלתי מעובד יעניקו לבית תחושה כפרית, ואפילו נוסטלגית. נסכם בטיפ קטן: מומלץ לא להגזים בשימוש בצבע החום ברחבי הבית אם אתם מרהטים אותו ברהיטים חומים, ולשבור את המראה הכהה באמצעות ריהוט בהיר יותר בחדר עטוף טפטים חומים.