משלוח עד הדלת חינם מעל ₪300
ההזמנה אצלך 2-5 ימי עסקים

חנות טפטים ומדבקות קיר

אם אתם רוצים שהבית שלכם ילבש חג ויעשה לכם חשק מיוחד לחזור אליו בכל יום מחדש, אם אתם מעוניינים ליצור אווירה מעניינת בחלל המשרדי שלכם ולשדר מראה מעוצב ומיוחד – מדבקות קיר וטפטים לקירות השונים בבית או במשרד הם הפתרון המושלם עבורכם.

חנות ייחודית ומגוונת  

חנות טפטים ייחודית ומגוונת, עם אינספור עיצובים התואמים לאווירה שאתם מבקשים לייצר בחלל הנבחר, תהפוך את הקיר הלבן והחדגוני שלכם לחגיגה לעיניים. איך זה עובד? אתם בוחרים את החלל שאותו תרצו לעצב, מדמיינים באיזו אווירה הייתם רוצים שהוא יעוצב, וכל שנותר לכם לעשות כעת הוא פשוט להזמין את הטפט או את מדבקת הקיר הנבחרים ולהדביק אותם בקלות על הקיר המיועד.

המדבקות מודבקות בקלות ומוסרות בקלות, מבלי שיותירו סימנים על המשטח הנדבק, כך שאם בעתיד תהיו מעוניינים בשינוי נוסף לחלל המעוצב – תוכלו לעשות זאת בעצמכם בקלות, בלי להיעזר באיש מקצוע ובלי ללכלך את חלל הבית או המשרד.

טפטים

טפטים

החלל משתדרג ברגע

העלות הנמוכה יחסית של הטפט או של מדבקת הקיר מאפשרת לכל מי שחפץ בכך להפוך את חלל הבית או המשרד שלו לפנינה עיצובית מיוחדת. הדבר נכון במיוחד עבור אלו מכם שמתגוררים בדירה שכורה. אם אתם חוששים ללכלך את הקירות על ידי צביעתם בגוון צבעוני כלשהו, הדבקת מדבקות קיר היא אפשרות נהדרת עבורכם. בנוסף, אם אתם רוצים לשדרג את חלל הסלון, חדרי השינה או המשרד ואינכם רוצים להשקיע בריהוט חדש חנות טפטים ייחודית ומדליקה עומדת לרשותכם, וממנה אתם יכולים לבחור את העיצוב שיתכתב באופן ההרמוני ביותר עם שאר החפצים שבחלל ויהפוך אותו למיוחד בן רגע.

 

איך זה עובד?

תהליך ההזמנה הוא פשוט ומהיר. כל שעליכם לעשות הוא לגלוש אל אתר האינטרנט שלנו, לבחור מתוך המבחר הרחב המוצע בו את העיצוב המתאים לכם ביותר ולהוסיפו לסל הקניות. לאחר מכן תידרשו לבחור גודל – הטפטים וכן מדבקות הקיר מגיעים בגודל סטנדרטי, שאותו אתם יכולים לשנות לבחירתכם בהתאם לגודל הקיר.

לאחר שתשלימו את תהליך בחירת הפריט, תידרשו לבחור אחת מבין אפשרויות השילוח הבאות: איסוף עצמי ממשרדינו בתל אביב, משלוח עד הבית, או – אם הרכישה שלכם עולה על 300 שקלים – משלוח עד הבית ללא עלות נוספת. מרגע שביצעתם את ההזמנה, תוכלו ליהנות ממשלוח מהיר במיוחד – עד שלושה ימי עסקים, מה שמבטיח שתוכלו ליהנות מהעיצוב הנבחר שלכם במהירות.

התשלום בעבור הפריט מתבצע בכרטיס אשראי או באמצעות PayPal. האתר שלנו מאובטח לחלוטין, כך שאתם יכולים להיות סמוכים ובטוחים שפרטיכם האישיים והיקרים לא ידלפו לאף גורם.

אנחנו ב- Takiart אמונים על שירות מהיר, אדיב ומקצועי, ומציעים מגוון רחב ועשיר של סגנונות עיצוביים שישדרגו את החלל המשרדי שלכם, את קירותיכם, את ארונותיכם, את חדרי הרחצה ואת חדרי השינה שלכם בשיא הקלילות.