משלוח עד הדלת חינם מעל ₪300
ההזמנה אצלך 2-5 ימי עסקים

טפטים – עולם חדש של עיצוב

לא מעט אנשים בוחרים לעצב את הבית ולחדש ולשדרג, אך לא מעוניינים להפוך את הבית לאתר בניה. ולכן, מדביקים פרקט, מחליפים דלתות, צובעים קירות ועושים שיפוץ קל יותר. 

טפט מודרני הוא אלמנט עיצובי כבר בכל בית ובכל חדר וחדר בבית, וגם במשרדים כמובן בהתאם לצורך. טפטים מעניקים אווירה מרגשת, פסטורלית, ובהתאם לחדרי הבית גם אינטימית על סמך עיצובים מסוימים. 

עם טפטים, יש מגוון של עיצובים לכל חדרי הבית שיכולים להשתלב באופן הרמוני מופלא עם כל חלל ביתי, או משרדי.

טפטים לכל עיצוב

ההצלחה הגדולה של הטפטים שייכת בעיקר לעולם הדינמי והחדשני שכל יום מחדש מצליח להפתיע אותנו. טפטים לבית או למשרד הם לא טרנד חולף, אלא אופנה שהולכת להישאר בתחום עיצוב הפנים. 

בין אם אתם בוחרים בעיצוב וינטג', ובין אם אתם בוחרים בעיצוב מודרני. כל עיצוב שתבחרו, אחרי כמה זמן אם לא תהיו מרוצים, תוכלו להחליף ובעלות לא גבוהה במיוחד. כך שעיצוב באמצעות הטפטים הוא עיצוב קל, נגיש, נוח, זמין ולא יקר שאפשר להחליף אחת לכמה זמן בלי שום בעיה. 

חשוב לדעת שהדבקת טפטים היא דבר שאפשר לעשות גם ללא איש מקצוע. יחד עם זאת, אם אתם רואים שאתם עלולים להסתבך עם ההדבקה, אל תהססו לפנות אל אנשי המקצוע. אחרי הכל, אתם משקיעים מחשבה, יצירתיות וכסף. ורצוי שתעשו זאת על באופן המושלם ביותר. 

איפה מדביקים טפטים?

כשמדביקים טפטים לקירות כיום לא עושים זאת עם מריחת דבק או קילוף טיח. הדבקת הטפטים נעשית באופן פשוט וקל. בחירת הקיר כמובן צריכה להיעשות באופן מוקפד ורצוי גם בהתייעצות עם מעצב פנים. בטח אם אתם מדביקים מגוון של טפטים על הקירות. או מעצבים את הבית בעיצוב ייחודי עם הטפטים. 

אפקט ייחודי במיוחד יהיה עם הדבקת טפטים בכניסה לבית, או בחלק מקירות הסלון. כך החזית של הבית תעניק אווירה ייחודית כבר עם הכניסה לבית. 

בסלון, אפשר לבחור או בקיר מאחורי הטלויזיה, או בקיר מאחורי הספה, או אפילו בשניהם. הדבקת טפט איכותי מעוצב וחדשני המתאים לעיצוב הסלון הכללי יוכל לעשות פלאים לסלון. 

טפט בחדר השינה יוכל להכניס את חדר השינה לעיצוב אינטימי ורומנטי, בחירה של דגמים פסטורליים, צבעי פסטל. ולמעשה כל אווירה רגועה שיכולה לגרום לכם להשאיר את הצרות מחוץ לדלת, וליהנות מחדר שינה מרגיע ונעים.

עיצובי טפט מתאימים לכל חדרי הבית, אך גם בהתקנת טפט, דאגו להתייעץ עם אנשי המקצוע הנכונים.